Isnin, 23 Mac 2009

Update: Liga Futsal Minggu ke-5

GAMAT tapi SANTAI. Itulah kata-kata yang dirasakan paling tepat untuk menggambarkan suasana perlawanan Liga Futsal KUBI minggu ke-5. 4 perlawanan telah berlangsung, 1 perlawanan dari liga perempuan yang mana pemenangnya akan mendapat tempat ketiga di dalam liga selepas 3R dan DRG manakala baki 3 perlawanan adalah dari liga lelaki yang merupakan perlawanan terakhir bagi pusingan pertama sebelum bermulanya pusingan kedua pada minggu ini.

Kesemua perlawanan dapat dijalankan dengan lancar tanpa sebarang masalah atau kontroversi dan para pemain telah mempamerkan pelbagai aksi yang menarik dan melucukan. Kepada 6 pasukan dari liga lelaki yang telah layak ke pusingan kedua, TAHNIAH diucapkan dan kepada yang tidak layak, tahun hadapan masih ada. Teruskan usaha anda!

Berikut adalah keputusan perlawanan futsal bagi minggu ke-5:

LELAKI:
XY vs The Putih : 3-0
Dravidians vs Cikuda : 7-5
Syalira vs Moucha Jr. : 1-2

PEREMPUAN:
Athletico Muslimah vs Shabuya : 1-3


Jangan lupa untuk menyaksikan perlawanan futsal pusingan kedua liga lelaki yang akan berlangsung pada Khamis ini di Gor Pakuan UNPAD (jadual perlawanan akan diumumkan kemudian). Berilah sokongan kepada pasukan pilihan anda dan terima kasih di atas sokongan anda.

=Bersama Membentuk Gaya Hidup Sihat=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan