Rabu, 18 Mac 2009

Update: Liga Futsal Minggu ke-4

TAHNIAH diucapkan kepada pasukan futsal 3R kerana telah memenangi Liga Futsal KUBI perempuan!!! Dengan mata keseluruhan sebanyak 8 mata, pasukan 3R telah menjuarai liga perempuan pada tahun ini. Walaupun mempunyai mata yang sama dengan pasukan DRG, tetapi jumlah gol yang lebih banyak telah memberikan mereka kemenangan mutlak.

Perlawanan minggu lepas semakin sengit terutamanya bagi Liga Lelaki kerana hanya 6 pasukan yang akan layak ke pusingan yang seterusnya. Semua pasukan berusaha bertungkus-lumus bagi melayakkan diri mereka ke pusingan yang kedua. Berikut adalah keputusan perlawanan Liga Futsal minggu ke-4:

LELAKI:
Dravidians vs One United : 4-0
Mulana vs Syalira : 2-1
Joga Bonito vs Moucha Jr. : 2-0
Lack Finding vs Super Pets : 2-1
The Putih vs Azzuran : 2-1
One United vs XY : 0-5 (XY menang tanpa bertanding)

PEREMPUAN:
Athletico Muslimah vs Flaming Star : 4-0
Shabuya vs DRG : 1-4


Setelah berakhir perlawanan pada minggu lepas, telah diumumkan 6 pasukan dari liga lelaki yang telah melayakkan diri mereka ke pusingan seterusnya. Berikut adalah senarai pasukan liga lelaki yang akan bertanding di pusingan kedua:

The Putih
Dravidians
XY
Mulana
Joga Bonito
Lack Finding


Jangan ketinggalan untuk menyaksikan perlawanan pada minggu ini dan sama-sama kita nantikan pasukan manakah yang akan menjuarai Liga Futsal KUBI bagi bahagian lelaki. Terima kasih di atas sokongan anda semua.

=Bersama Membentuk Gaya Hidup Sihat=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan