Khamis, 23 Julai 2009

Malam Inspirasi Seni (MAISEN) 2009


Bertemakan "Emosi, Ekspresi, Seni", Kelab UMNO Bandung (KUBI) dan PKPMI Cawangan Bandung telah menganjurkan Malam Inspirasi Seni atau lebih dikenali dengan MAISEN buat julung-julung kalinya. Acara ini telah pun bermula dan akan berlangsung sepanjang bulan Mei sehingga bulan Oktober 2009. 

Dengan objektif untuk mengetengahkan bakat-bakat para pelajar Malaysia, beberapa pertandingan telah diadakan, iaitu:

  • FILEM PENDEK
  • PUISI
  • LIRIK LAGU
  • ARCA
  • FOTOGRAFI

Kesemua karya-karya akan diadili oleh para juri profesional. Selain itu, setiap pertandingan yang dianjurkan menawarkan hadiah-hadiah yang cukup lumayan, iaitu hadiah wang tunai bernilai IDR 500,000.

Pertandingan ini adalah terbuka kepada semua angkatan. Jadi kepada sesiapa yang masih berminat untuk menyertai pertandingan-pertandingan di atas, boleh menghubungi wakil angkatan masing-masing kerana penyertaan masih lagi dibuka sehingga satu tarikh yang akan diumumkan nanti. Kepada yang telah menghantarkan borang penyertaan, ingin diingatkan bahawa tarikh terakhir untuk menghantar karya masing-masing adalah 2 Oktober 2009.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang syarat-syarat penyertaan serta wakil-wakil angkatan yang boleh dihubungi atau mempunyai soalan berkenaan dengan MAISEN 2009, bolehlah melawat blog MAISEN di http://maisen09.blogspot.com/

Jadi, tunggu apa lagi? Hubungilah wakil-wakil angkatan anda dan mari kita bersama-sama memeriahkan lagi MAISEN 2009. Ekspresikan emosi anda dengan seni...

Kita jumpa di malam kemuncak MAISEN 2009 pada 17 Oktober nanti!!!

= EMOSI, EKSPRESI, SENI =

Tiada ulasan:

Catat Ulasan